Ofte stillede spørgsmål
Er der noget du er i tvivl om, så finder du måske svaret nedenfor. Her kan du nemlig finde svar på nogle af de spørgsmål vi oftest får.
Hvad koster levering?
Levering koster 349 kr. (Kantstenslevering).
I Hovedstadsområdet er der mulighed for opbæring til og med 2. sals højde. Ønskes der andre leveringsformer eller tillæg som f.eks. opbæring, udpakning mv. skal du kontakte Sit'n Sleep for at høre om mulighederne samt priser herpå.
Hvordan foregår levering?
Du kan efter forudgående aftale og uden omkostninger afhente dine møbler hos en af Sit'n Sleep’s butikker. Leveringstypen i webshoppen er kantstenslevering og ønskes der andre leveringsformer eller tillæg som f.eks. opbæring, udpakning mv. skal du kontakte Sit'n Sleep for at høre om mulighederne samt priser herpå. Du bliver efter online-bestilling af møbler kontaktet direkte af Sit'n Sleep, der samtidig orienterer dig om levering og afhentning. Der må på varerne påberegnes en leveringstid på op til 8 uger, men vi kontakter dig og informerer om den præcise leveringstid på netop dit varekøb. Det er ikke muligt at levere varer uden for Danmarks grænser.
Ønskes varerne leveret til kantsten til anden adresse indenfor bro-faste øer, er prisen på levering DKK 349,- DKK. Levering udenfor bro-faste øer aftales nærmere.
Du kan aftale levering den dag du køber dine møbler hos os, ellers vil du modtage en sms fra butikken når dine varer er på lager, og du vil blive bedt om at kontakte butikken for at aftale levering eller afhentning.
Det er ikke muligt at levere varer uden for Danmarks grænser. Levering udenfor bro-faste øer aftales nærmere.
Endvidere gøres opmærksom på, at de fleste varer leveres som "saml selv".
Kan jeg selv afhente mine møbler?
Du kan afhente dine møbler i butikken hvor de er købt hvis dette er aftalt. Ellers er det muligt at afhente dine varer på vores lager, mandag – fredag kl. 10.00 – 17.45, lørdag 10.00 - 14.45, søndag lukket.
Er alle jeres møbler på lager?
Nej, ikke alle møbler er på lager, men langt de fleste har vi på vores hovedlager i Ishøj, hvor leveringstiden til den enkelte butik vil være 2-6 dage. Er der tale om f.eks byggesofaer efter specialmål kan leveringstiden variere helt op til 5-6 uger. Den forventede leveringstid vil du kunne få oplyst når du køber varen.
Kan jeg reservere møbler?
Du kan godt reservere møbler, det kræver blot at du betaler et aconto beløb.
Kan jeg tjekke hvor langt min ordre er?
Du er altid velkommen til at ringe til den butik hvor varen er købt, for at høre status på din ordre. Du skal blot oplyse dit ordrenummer eller telefonnummer ved henvendelse.
Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Hvis du fortryder købet, har du hos Sit’n Sleep 14 dages returret. Varerne skal tilbageleveres til vores fysiske butik, hvorfra varen er udleveret eller afsendt.
Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket i uåbnet original emballage. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den.
Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.
Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Det drejer sig om varer der er fremstillet efter specialmål eller bestilt med andet stof end det der er lagerførende.
Hvad gør jeg hvis mine varer er blevet beskadiget når de bliver leveret?
Skulle du være så uheldig at dine varer er blevet beskadiget under leveringen, skal du kontakte butikken hvor varen er købt.
Hvordan vedligeholder jeg bedst mine møbler?
Vi har et stort udvalg af plejeprodukter i butikkerne, og du er altid velkommen til at komme forbi eller til at ringe for at få gode råd til vedligehold samt rengøring af dine møbler.
Tilbyder i finansiering?
Vi tilbyder 10, 20 og 30 mdr. rentefri kredit, men det kræver selvfølgelig kreditgodkendelse. Der vil være et gebyr på ca. 5% af det lånte beløb. Låneansøgningen skal udfyldes i butikken.
Hvornår har i åbent?
Åbningstider for alle butikkerne kan ses på www.sitnsleep.dk Webshoppen er åben 24 timer i døgnet, så der kan du altid handle.
Hvad gør jeg hvis jeg har en reklamation?
Hvis du har en reklamation skal du kontakte den butik hvor varen er købt. Vi vil så behandle din reklamation så hurtigt som det er muligt. Det vil være en stor hjælp hvis du kan sende os fotos af fejlen.